Monday, August 23, 2010

TANGGUNGJAWAB BARU

Salam...

jumpa lagi..Alhamdulillah..lepas berbuka tadi aku terus mengadap lappy sayangku ni...almaklumlah dah dekat seminggu aku tak post any news kan...

New story...aku kena buat blog untuk kelas pendidikan khas...kali ni tanggungjawab aku lebih besar. Ada juga antara cikgu-cikgu ni yang percaya pada aku. Aku akan menjalankan amanah yang diberi sebaik mungkin.

Apa yang menjadi persoalan ialah...

1. Cukupkah masa yang diberi ni dalam masa 3minggu aku mesti pastikan blog pendidikan khas mencapai maksud dan tujuan.

2. Adakah mereka berpuashati dengan blog yang aku bangunkan. Aku akan buat sebaik mungkin. Aku pasti tidak akan kecewakan mereka.

Tapi aku masih belum rasa aku puas hati dengan tugasan ini. Aku masih berasa kecewa dengan terpaksa melepaskan laman blog untuk SKAG1. Akhirnya aku sedar yang aku tak boleh terus-terusan hidup dalam kekecewaan.

Harapan aku semoga blog pendidikan khas yang bakal aku bina akan diterima dan dihargai oleh pembaca dan akan ada pengikutnya yang tersendiri.

Akhir kata perangsang untuk diri aku sendiri...

"Pedulikan kata-kata nista orang lain". yang pemting aku buat ker
ja ini kerana tanggungjawab dan amanah yang diberi kepada aku...

0 comments:

RADIO KARAT


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

SAPE YANG KOMEN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails