Tuesday, August 10, 2010

HILANG KALI KEDUA

Salam..

aku memang sedih sebab kali kedua aku hilang kamera digital..aku memang minat amik gambar sebab tu aku sanggup berhabis ratus ringgit beli dan mengganti kamera yang hilang.

kali pertama aku beli Nikon Coolpix s220 RM559. Aku guna dalam 6 bulan lepas tu hilang. Puas aku cari tapi masih tak jumpa last-last masa aku nak g tengok pembukaan sukma aku guna kamera hp yang tak berapa canggih aku...

Atas sebab tak puas, aku keluarkan duit tabung haji aku then beli yang baru. Sebab s220 dh xde keluar aku beli pula jenama n brand yang sama, cuma model yang terbaru s3000. Harga yang sama aku beli kat Jaya Jusco Ayer Keroh..harga tetap sama RM 559. Kali ni takde free gift. Aku puas sangat ingat dapat mengganti hati yang luka kerana besusah payah aku bayar kat hubby bulan-bulan sebab kali pertama aku beli guna kredit kad dia. Kali kedua beli ni aku guna duit simpanan dalam tabung haji.

Aku ralat sangat sebab kedua0dua kamera hilang dikawasan dan dlam rumah yang paling selamat...Apa yang pasti aku mnemang takde rezeki nak pakai lama.

Apapun esok dah mula puasa. Aku nak ambil keberkatan bulan ramadhan ni untuk bersabar dan redha...atas apa yang berlaku...Tapi memang frust gileeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr sekarang ni...

0 comments:

RADIO KARAT


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

SAPE YANG KOMEN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails