Monday, August 2, 2010

LAMA TAK UPDATE

Salam

lama sungguh aku tak update cerita kat blog ni... lama aku tak membuat blog ni berkembang...em apa cerita terbaru???

jeng jeng jeng..aku dah bertukar sekolah baru..sekolah menengah...Sekolah Menengah Seri Pengkalan....sebuah sekolah menengah yang mengajar kemahiran untuk murid2 kurang upaya untuk belajar...aku belajar buat kek, biskut, donat, roti dan sebagai..lepas ni aku boleh buat bisnes kek lak..heheheh dayderaming jek aku ni...hahahaha...

Banyak yang nak aku kongsikan bersama kat blog ni..tp nanti la aku update..nak kumpul material dan sebagainya...nak cari semua gegambar sepanjang aku berhijrah kat sekolah baru...tunggu ye...

0 comments:

RADIO KARAT


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

SAPE YANG KOMEN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails