Tuesday, August 3, 2010

MENYAMPAH

Aku memang dah lama tensen..selepas aku dapat tahu aku kena pindah sekolah. Tapi yang buat aku lagi tensen sebab persekitaran manusia kat sekolah tu. Kalo keje aku memang boleh buat apa je tugas yang diberi...hangin aku sejak 1 Jun 2010 hingga sekarang. Dah 2 bulan aku stay kat sekolah ni..tp hati aku tetap tak dapat terima. cuma aku buat keje dan ikhlas kerana anak2 murid je. PPM cakap cikgu, cikgu cakap PPM..ntah mana yang betul aku pun tak tahu...

Kenkadang aku sian gak kat cecikgu yang senior ni...mungkin corak pemikiran dan pendapat mereka ikut pengalaman, yang junior ikut pengajian kat u..tp susah ke kalau kita buat keje ikut arahan..kita orang bawahan ikut je la. Kalau kita pergi tempat lain belum tentu kita akan menerima keadaan yang lebih baik...

Em..aku harap sesangat aku boleh terima keadaan dan situasi kat sekolah ni..pengalaman berharga yang aku dapat adalah ilmu membuat kuih,kek dan biskut...mungkin aku boleh buat niaga sambilan sebab kemahiran ni aku dapat percuma...tanpa bayaran..apa pun aku ikhlas ditempatkan di SMK SERI PENGKALAN...

0 comments:

RADIO KARAT


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

SAPE YANG KOMEN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails