Saturday, April 2, 2011

KISAH GAGAK YANG BIJAK

Salam...

Kali ni aku nak kongsi citer katun lama. Katun ni memang popular la zaman aku sekolah rendah dulu..Bagi aku katun ni standard la Walt Disney punya katun masa tu la...
Masa dulu dah ada dah katun Tom n Jerry, Popeye The Sailorman, Bugs Bunny, Woody Wood Pecker. Tapi pada aku katun tu susah dapat tengok sebab aku bukan selalu dapat tengok. Maklum lah dedulu tv pakai bateri..hehehe...

Tak nak la citer panjang..jom layan katun ni...

video

P/s: agaknya anak2 aku suka ke katun ni???

0 comments:

RADIO KARAT


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

SAPE YANG KOMEN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails