Friday, April 22, 2011

TEMPAHAN CHEESE CAKE

Salam

Kali ni aku perkenalkan kek yang menduduki ranking ke-2 dalam senarai tempahan. Kek tersebut ialah kek keju. Kek Keju yang aku selalu buat atas permintaan ramai ialah Kek Keju Oreo Yougurt dan Kek Keju Blueberry. Hrga kek ini RM 60 untuk loyang saiz 9", manakala untuk saiz 6" harga sebiji ialah RM 30.






Seperti biasa sebarang tempahan sila hubungi aku di 0193342492...
Tempahan mesti lah seminggu awal dari tarikh dikehendaki..bukan ape aku keje ofis hour..so balik pukul 5 kenkadang kedai bahan kek tutup awal..

Setakat ni semua pelanggan aku suka dan siap repeat order..hehehe

P/s: belajar buat kek secara pengamatan jek...

0 comments:

RADIO KARAT


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

SAPE YANG KOMEN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails