Monday, April 18, 2011

MY 1ST CONTEST I HAVE JOIN...NGGGGEEE

Salam...
Actually aku xpernah pun nak join mana2 contest yang dianjurkan kat laman2 blog yang ado..hukhukhuk sian kan...bukan ape aku jenguk blog pun kenkadang seminggu sekali..bz gile dengan keje...jahit baju and the new side income tempahan kek..

Apa cepat kaya??? huh..jangan le salah sangka..xde mananye cepat kaya cam gini..aku cari side income ni pun sebab nak kumpul budget further my MASTER..hmmm

Cerita lanjut xnak lelebih tapi lebih teruja untuk join contest yang pertama ni..bukan sebab nak ngejor hadiah semata..sebab blog aku pun bukan besh cam blog org lain..nggggeee..tapi sebab just nak memanjakan diri dengan contest2 yang akan datang wakakaka..

Jom check contest apa aku baru join ....taaaaaarrrrrraaaaaaaaaa

Jom le yop ke yong join contest ni
Klik je kat SINI
I Love My Man Contest
Tag : SI TECIK

Aku suko-suko jo ni..tak monang pun x po..usoho tanggo kejayaan...

Hehehe..kepada penganjur..nampak le hendaknye aku ni..wakakaka...terima kasih penganjur...hehehe bodek ke???? ngggeee

1 comments:

Nini D.. said...

tq ye sbb sudi join contest nih... :)

RADIO KARAT


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

SAPE YANG KOMEN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails