Thursday, March 3, 2011

TAMBAH GADGET PADA BLOG

As salam...

Jumpa lagi dalam ruangan blog yang tak seberapa ni....tapi aku suka sangat nak update blog aku ni supaya ada cerita baru yang boleh readers yang tersesat atau yg sudi follow2 tu..hehee

Kali ni aku share tentang perubahan yang aku dah buat pada blog aku yang aku rasa memang cumel x hengat ni..hehehe...apa pun korang nak kata aku x peduli..aku punya suka...wakakakaka ngggggggeeeeeee..

Layout aku sekarang dh ado;

side bar menu, paparan user online, ada favicon yg gerak2 kat title bar url aku...kredit n special thank you untuk Pn. Aliya Anuar @ Blog suam-suanm kuku yang sudi berkongsi tutorialnya secara free dengan trade marknya...sharing is loving....

aku xsempat nak upload gambo..len kali aku edit yek...tp xpe just view kalo korang sudi...

baiklah..len kali aku story lg...nak cepat ni..ada keje lain nak diuruskan..

Jumpa lagi...

0 comments:

RADIO KARAT


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

SAPE YANG KOMEN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails