Thursday, March 24, 2011

SEBAK PULAK....

ASSALAMUALAIKUM
 Tetiba jek aku rasa sebak sebab semalam ada farewell party utk aku...walaupun aku xseronok kat sekolah ni aku bersyukur sebab banyak pengalaman yang aku dapat...kawan2 yang ado best ado x best...tp xpe itu semua lumrah kehidupan...

Sama juga dengan perpisahan itu satu proses kehidupan sebelum menuju kehidupan yang abadi kelak. Aku memang jenis yang cepat tersentuh. Tambahan pula dikelilingi anak2 yang begitu istimewa. Itu lagi buat aku sedih. Mana taknya tugas aku ni wujud disababkan anak2 tu.


Aku sayang sangat kat korang. Banyak sangat hadiah yang aku dapat. Terima kasih yang tak terhongga warga SERI PENGKALAN. Memang tempat persinggahan yang banyak mengajar aku pelbagai erti kehidupan.




Lagu ni untuk korang semua.. Love u so much...



0 comments:

RADIO KARAT


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

SAPE YANG KOMEN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails