Thursday, March 10, 2011

SIBUK MEMANJANG....

Assalamualaikum

Lama juga rasanya tak post entri baru...seminggu juga kan...tapi aku memang busy tahap gaban la minggu ni...balik je dari pontian belum sempat nak update gambar masa aku jadi penceramah untuk kursus asas blog. Dah tu siapkan tempahan baju Cikgu Huda Suhaily, dah tu dapat tau permohonan pindah aku dluluskan. Huh memang gembira tak terkata..rasa nak melompat tapi dalam hati je la...malu aku kalau bebudak ni nampak aku melompat sesilap dikatanya aku kena sawan nggggeeeeeeeeeeee...



Dalam minggu ni 7/3/11-11/3/11 memang aku akan sibuk sangat sebab nak siapkan kerja -kerja yang masih terbengkalai dan aku mesti siapkan nota serah tugas untuk pegawai yang ganti ambil alih tugas aku. Huh mana nak siapkan akaun yang tertunggak, dengan nak ajar klik PPM aku kerja-kerja rutin aku...adoiiiiii....



Paling aku pening bila komputer problem aku tak tau macammana nak ajar untuk betulkan. Sebab benda ni kena betul-betul tahu...Bayangkan kalau RAM komputer longgar tak pasal-pasal aku kena buka belakang CPU ketatkan then boleh guna ke tak..huhuhu



Agak-agak sape yang sudi pikul tugas aku lepas ni....

0 comments:

RADIO KARAT


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

SAPE YANG KOMEN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails