Thursday, September 30, 2010

MAJLIS HARI RAYA DAN MERAIKAN PELAJAR TAHUN AKHIR DI SMKSP

Salam...


Best yang tidak terhingga..itu je yang mampu aku katakan. Hari ni aku n guru-guru p.khas bawa budak untuk menyambut hari raya di Hotel Ancasa, MITC. Majlis ni juga sempena meraikan pelajar tahun terakhir yang akan duduk di SMKSP. Sedih pula aku rasa time ni..

Tapi bila bab amik gambar masing2 tak hengat hahaha....paling best bab makan sume xsabar. Tak lupa gak thanks to all students yang buat persembahan...korang memang best..mungkin ini akan menjadi kenangan terindah aku bila aku pindah Johor nanti.

Rakan sekepala aku Cikgu Masmudah Musa..dia ni memang sempoi gila..sama otak ngan aku..walaupun dia muda dari aku..tapi dia memang best arrr...

Em, tengok je la gambar2 ni:




Masa ni kat MYDIN, MITC









Sepanjang majlis aku asik dok berposing..hehehe





Persembahan murid. Cayalah anak2 SMKSP





Sebelum balik sempat posing lagi tu...

Baiklah..hingga jumpa lagi...

2 comments:

Unknown said...

akak nape gambar tu terbalik...hua..hua...yg pentg picture saya lawah....huhuhuhu

Unknown said...

gambo saya pun ado.....thxx

RADIO KARAT


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

SAPE YANG KOMEN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails