Wednesday, May 11, 2011

TUTORIAL TULISAN MENARI

Salam..
Tutorial kali ni aku nak share macamna aku buat tajuk blog gerak or menari...
Seperti biasa korang kena sign in>design>pilih edit html...

Dah tu ctr + F taipkan code kat bawah ni...
<head>
<script type='text/javascript'>
//<![CDATA[


copy kod aku yang dibawah tepekkan pada kod selepas CDATA

yang aku punya tulisan tukau le ikut jiwa korang ek..yang kaler biru tu je edit...

msg = " INDAH DUNIAKU & Rajin-rajin la menyinggah
msg = " | Terima Kasih....Datang Selalu Ye!!!  | " + msg;pos = 0;
function scrollMSG() {
document.title = msg.substring(pos, msg.length) + msg.substring(0, pos); pos++;
if (pos > msg.length) pos = 0
window.setTimeout("scrollMSG()",200);
}

Dah siap edit...ce cube priview..kalo jadi korang save le...
P/s: aku suka nak hengatkan korang kalo nak buat perubahan korang save tempalete dulu..nanti ilang xpasal2 korang nyumpah aku...hukhuk..aku pun x iangat dari sape aku belajar tuto ni..rasanya dari Aliyaannuar

Kalo x jadi korang bagitau yek..aku cuba tolong tapi tinggalkan le link kat post comment...


0 comments:

RADIO KARAT


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

SAPE YANG KOMEN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails