Friday, February 18, 2011

RAHSIA AKU MAKIN SLIM..

Salam...

Ada yang rindu aku x sebab x post apa2 entri since last week???..em mesti ada yang jawab.." tak de makna nak rindu2"...hehehe..apa2 la..kali ni aku nak kongsi citer pengalaman aku dalam usaha untuk menurunkan berat badan dengan cara yang sihat...

Firstly...percaya atau tidak produk ni x menghalang pun kalau nak makan banyak mana pun berbanding produk lain..em xnak sebut nanti kena band lak..hehehe..selain menurunkan berat badan, produk ni membekalkan tenaga dan membantu menyahtoksin secara terkawal...harga memang mahal la pada aku yang gaji xseberapa ni..tapi apa yang aku suka sebab kita xperlu nak kawal makan tapi mesti makan dengan cara yang sihat dan amalkan senaman walaupun selama 10 minit sehari...

Produk ni berbeza dengan yang lain mungkin sebab aku dah cuba pelbagai produk cuma produk ni je yang buat aku yakin keberkesanannya. Lagipun ianya lebih kepada makanan kesihatan sebab menggunakan bahan2 terpilih yang membantu kita mendapat diet berformula dengan cara yang berkesan.

Percaya atau tidak secara tidak dirancang dan sengaja berat badan aku naik sehingga 62kg sebelum amalkan produk ni..tapi setelah 20 hari aku amalkan tanpa culas dan dengan senaman ringan serta minum air yang banyak hasilnya aku telah berjaya turunkan berat kepada 58kg. Satu pencapaian yang sangat membanggakan.

Aku bukan nak kurus sebab cantik semata2 tapi sebab tumit aku sakit n lutut pun xkuat sebab aku memang jenis yang x minum susu..lagipun sebelum ni berat badan aku xpernah cecah 60kg. Tapi sebab aku dah rasa selalu mencungap bila naik tangga sekolah setiap pagi dan aku rasa sangat cepat berasa penat jadi aku cuba la produk ni melalui ajakan rakan...

Bila aku publishkan pada wall FB xsangka pula aku ramai yang berminat nak tau produk ni..so aku nak share ngan korang yang sudi nak baca citer2 dalam blog aku ni tentang Produk yang aku amalkan sekarang...

Keluaran We Beauty Sdn. Bhd...namanya De'Tone D'Green



Kalau korang nak tau maklumat lanjut korang link kat laman web ni :"http://www.webeauty.com.my/malay/main.php"


Maklumat ringkas tentang produk yang aku amalkan...

D'Tone (PAGI 1/2 jam sebelum sarapan)


* Memperbaiki Susuk Badan ~ Menyingkirkan bahan-bahan buangan di dalam tubuh badan Dan mengekalkan keseimbangan bakteria dalam usus.

* Anti-Radang dan Anti-Bakteria ~ Radang merupakan tindakbalas oleh sel-sel rosak di dalam tubuh badan manusia. Ia mempunyai ciri-ciri anti-bakteria untuk memusnahkan bakteria.

* Ciri-ciri Penguraian ~ Menguraikan bahan-bahan buangan bertakung di bahagian-bahagian berkenaan dan di dalam salur-salur darah

* Membersihkan Darah ~ Menguraikan kolesterol dalam darah berasid dan menyingkirkan bahan-bahan buangan di dalam darah. Mengekalkan kealkalian sederhana sementara meningkatkan peredaran darah.

* Mengaktifkan Sel-sel ~ Meningkatkan metabolisme dalam sel-sel, menguraikan sel-sel, sel-sel mati mengaktifkan cecair limpa dan membantu penjanaan semula sel-sel.

D'Green (MALAM 1/2 jam sebelum makan malam or tidur)


* Menghalang pembiakan bakteria dan patogen bahaya di dalam usus, mengurangkan pencemaran dan perebakan toksin-toksin didalam usus.

* Meningkatkan peristalsis usus menyingkiran najis bertakung, mencegahkan sembelit dan disentri serta memperbaiki penyakit-penyakit pencernaan.

* Menguraikan toksin-toksin dan bahan-bahan karsinogenik di dalam usus dan mencegahkan pelb agai jenis penyakit kronik.

* Menggabungkan pelbagai jenis Vitamin B dan membekalkan zat-zat makanan penting

* Meningkat keimunan dan rintangan terhadap penyakit

* Mengurangkan lipid darah dan kolesterol, memperbaiki dan mencegah penyakit tekanan darah tinggi, arterioskskle-rosis dan penyakit-penyakit kardio-vaskular

* Mencegah dan memperbaiki masalah-masalah kulit seperti bintik-bintik berwarna dan jerawat.

Apapun pilihan kat tangan korang. Aku just nak share info menarik...
RM 250 untuk 20 hari...

0 comments:

RADIO KARAT


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

SAPE YANG KOMEN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails