Thursday, September 29, 2011

KEK KARAMEL YANG ...

Salam...

Hari ni aku try juga meluangkan masa untuk post entri sebab dah lama no aku x post apa2 entri... biasala dengan kesibukan melanda bagaikan ribut taufan huhuhu

Selalu sangat tengok orang dok cerita perihal kek karamel yang kononnya sedap no tu...aku pun amik resepi dari Kak Azlita..sebab aku memang silent follower dia..banyak dh resepi dia aku dh buat...sume jadi...

Berbalik pada kek karamel semula memang speechless...no word can describe it...jom ayan foto-foto ni..
.
Memang boleh gemuk tahap gajah kalo tiap minggu makan kek ni...
Ada yang nak menempah sila pm fb aku ek....hehehehe..sedap x rugi percayalah....

P/s: bila nak kurus cam gini...huhuhu

0 comments:

RADIO KARAT


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

SAPE YANG KOMEN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails