Tuesday, April 27, 2010

TANGKAP MUAT

Baru-baru ni aku dikejutkan dengan pelbagai cerita. Kadangkala x masuk akal dibuatnya. Sepatutnya ini tidak berlaku. Tapi kini ia berlaku. Malang la bagi pelajar ini kerana dia tidak menghadapi masalah yang melayakkan dia berada di sini..tetapi aku tetap kasihan kan dia kerana dia memang tidak patut dan sampai bila2 pun tidak sepatutnya dia berada di sini..apa nasib dia yang akan datang aku sendiri x pasti..namun aku yakin guru2 pendidikan khas yang terlatih ini akan dapat menangani pemasalahan ini..aku berdoa sangat agar murid ini akan memanfaatkan peluang berada disini untuk belajar..

Tapi dalam pandangan aku, dia memang tidak sepatutnya berada di sini..dia memang bukan kategori disleksia..tetapi dia adalah anak murid yang dikategorikan slow leaner...bagaimana dia harus berjuang untuk menentukan nasib dan masa hadapannya kelak aku pun x pasti..

Cuma sekalung doaku agar dia berjaya...

0 comments:

RADIO KARAT


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

SAPE YANG KOMEN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails