Monday, October 26, 2009

KARNIVAL PENDIDIKAN KHAS

Minggu lepas aku bawa budak gi SK Melekek, Alor Gajah. Seronok sgt tgk budak2 ni happy. Zahfran siap masuk pertandingan memancing ikan polisterin. Fakhrul lak masuk juga tp dapat saguhati je... Syaqira langsung x dpt apa2...ye la masa dia bg 2minit..dengan masalah kordinasimotor tgn mereka agak sukar nak mencapai target mereka.

Nabila langsung x masuk apa2..yang paling aku kesian ialah Fakhrul..dia bawa RM 4 je..then nak masuk macam2 permainan...so aku x bagi..nanti x de kupon nak beli makanan...duit yang ada pn dh beli kupon untuk beli barang.

1 game beharga 0.50sen..makanan je dah RM 1, air pn RM 1. Jadi aku kutip la duit budak2 ni seorang RM 2, aku belikan makanan..kalo x nanti lapar...tapi sian gak depa ni...ye la mereka x dpt nak fikir rasional..depa tau main je...dah tu bila cakap nak gi karnival..nanti x payah bawa beg...kemain depa melompat...maknanya x de la belajar utk hari tu.













Em apa yang penting aku ikhlas mengiringi mereka... Semoga mereka dapat mempelajari sesuatu yang berharga walaupun mereka kecewa kerana aku dan penyelaras tidak menunggu untuk acara kemuncak iaitu acara cabutan nombor bertuah...




0 comments:

RADIO KARAT


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

SAPE YANG KOMEN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails